Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lusi

29. 11. 2008 14:20
Tohle je brutální

http://www.youtube.com/watch?v=cvqDrvXDADI&NR=1   a varující a stresující a strašidelné a strašné....a já, když něco podobného vidím, myslím jen na to, že už za volant nikdy nesednu...a když ano, tak hrozně se bojím, že narazím na na šíleného řidiče... Kdyby ty spoty měly na ně nějaký účinek! Jestli mají, nevím.

0 0
možnosti

culka

28. 11. 2008 2:53
Promiňte,

ale na mě vyrazila tato kampaň bez varování v tělocvičně a pak mi bylo špatně dva dny....žiju bez televize a nemám tu odolnost. A za nejlepší kampaň za bezpečnou jízdu považuju spot Don't drink and drive z Nového Zélandu, kde se pracuje s tušeným, nikoliv viděným. Po pěti letech čerstvé jako včera. Pro mě je Renč opravdu příliš brutální.

0 0
možnosti

hubertova

26. 11. 2008 9:38
souhlasím

mě se ta kampaň moc líbí, ale opravdu mě vytáčí, že v televizi na ty hlavní záběry dávají cenzurové okýnko s internetovou adresou, podle mě by to mělo být hlavně v té televiizi celé, protože kdo asi na ten internet půjde? já jsem chtěla a stránka mi bohužel nefungovala...

Ale stejně bych byla pro, aby to v televizi šlo celé, protože tam to má šanci oslovit mnohem více lidí a když se to neukáže celé, tak to podle mě nemá takový dopad...

0 0
možnosti

Terrurek

25. 11. 2008 16:48
jako kuřáka oné látky

včera jsem to viděl prvně a jako dobře udělaný. Jednak jsem dělal něco na PC a tv vnímal jen okrajově (koukal přítelkyně) a začátek "dáme brko" přitáhl mojí pozornost a zaujalo mě to dost abych to nahlas pochválil (většinou jenom nadávám). Nejvíc se mi líbilo že (a byl jsem pod vlivem) to přitáhlo mojí pozornost, kterou jsem tomu nevěnoval. Obdivuhodná práce

0 0
možnosti

M_Luke

25. 11. 2008 13:14
Souhlas a pamatujete na BESIP?

Realita může být i drsná, bohužel tomu tak je. Kdo z vás si pamatuje na spoty BESIPu ohledně používání mobilů za volantem?

Ty měly nápad, černý humor a pamatuju si je do dneška.

Např. záběr do smuteční místnosti, do urny se vysype popel, zvuk smsky staré nokie a věta "Dovolali jste se do schránky".

Nebo záběr do pitevny, z boxu vyjíždí mrtvola, na palci u nohy má štítek s číslem a k tomu věta "Váš nový PIN"...

0 0
možnosti

andrebohl

24. 11. 2008 15:08
Sohlas

R^ Absoulutně souhlasím s autorkou. Můžeme se přít o "ekonomice" celého projektu, ale i tak si myslím, že to jsou ty z těch lépe vynaložených peněz. A snaha cenzurovat něco co je jak vystřižený z reality je fakt absurdní.

0 0
možnosti

nyny.

24. 11. 2008 13:55
hmmm

mně ty spoty rozčilujou, protože to není o tom, nemyslíš-zaplatíš, ale nemyslíš a zaplatí někdo jinej.Jak já to vidím, tak odpovědnost je vždy na řidiči, takže více výchovné by se mi zdálo, že nepřežije řidič. A řidič je taky na silnicích ta jediná škodná.Nicméně nemyslím, že by měly ty spoty smysl, stresují jen slušné lidi, kteří se beztak i teď už skoro aby báli jít na ulici nebo sednout za volant, debil řidič si mávne rukou, protože jemu se nic nemůže stát, on má vše pod kontrolou - a má pravdu, v těch klipech se mu taky nic nestane, většinou pomřou ti druzí.

0 0
možnosti

Tomáš Horký

24. 11. 2008 14:45
Re: hmmm

Musím s Vámi souhlasit. Na nezodpovědné řidiče to stejně příliš nezapůsobí a ty zodpovědné to akorát vyděsí. Nehledě na to, že pohled na zabité dítě je nechutný.

Musíme jen doufat, že nějaká rada neusoudí, že veřejnost už je dost otrlá a příště budou v záběrech létat střeva přímo na kameru...

0 0
možnosti

nonick

24. 11. 2008 12:40
Tak především je zbytečné vlamovat se do otevřených dveří

viz tyto dávno realizované spoty:

http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

Nebo že by šlo o případ, kdy ruka ruku myje a penízky daňových poplatníků se opět kutálejí tím správným směrem na točení - již natočených - spotů (tudíž promrhány zcela zbytečně...???) :-©

0 0
možnosti

Kuba Kubikula

24. 11. 2008 13:03
Re: Tak především je zbytečné vlamovat se do otevřených dveř

No mě až tak ty peníze nevadí, čert je vem, ono se ulejvá i víc a jinde. Ale vadí mě, že za ty prachy je to odfláknutý, je to jak nepovedená kopie. Nemá to vůbec nápad ani efekt. Jako tvůrce bych se za to styděl.

0 0
možnosti

Kuba Kubikula

24. 11. 2008 12:15
No

pro mě jsou ty spoty naivní a trapné. Myslím, že vůbec neukazují realitu. Viděl jsem britské a když si na

ně někdy vzpomenu tak mi běhá mráz po zádech, některé scény mám vryté v paměti. Když si vzpomenu na ty české tak se směju. Ty britské jsou skoro tak naturalistické jako

realita až na to, že vidíte i to co se děje v autě. Žádný blbý keci jako dáme

si raketu či co atd. Vyhledejte si na youtube slova "british car crash

commercial" a koukněte pak na ty český.

0 0
možnosti

Kuba Kubikula

24. 11. 2008 12:21
Re: No

Pro urychlení

http://www.youtube.com/watch?v=yVBfMMMUsGs

http://www.youtube.com/watch?v=lsJs4AYa8sU

a toto je síla pro pana Renče a jeho nereálné efekty trajektorií těla při nárazu (děti a nevěsty atd.)

http://www.youtube.com/watch?v=LrZ3Iw5723c&feature=related

0 0
možnosti

Alcator

24. 11. 2008 11:52
Drobná korekce

U spotu s dítětem je to řidič (muž), který navrhuje připoutání, a žena na zadním sedadle, která říká "Vždyť je to jen kousek". Rovněž není pravda, že musí prudce zabrzdit -- to auto narazí do zdi a zastaví na místě.

========

Největší problém je, že místo toho, aby koupili již dávno natočené bezpečnost propagující spoty ze zahraničí (Británie má úžasné, byť by se musely převrátit kvůli opačné poloze volantu a jízdě vlevo), tak se investuje řádově víc peněz do vytváření nových. A ta částka je přece jen poněkud podezřelá -- je to víc peněz, než kolik stálo natáčení akčních a válečných celovečeráků...

0 0
možnosti

Michal Bareš

24. 11. 2008 12:05
Re: Drobná korekce

No, ona ta částka není zas tak vysoká. Není přece jen za natočení, ale i za vysílání do konce roku 2010. A kolik stojí reklama v hlavním vysílacím čase?

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik