Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepina

28. 2. 2008 10:09
tak to je síla...

Přiznávám se, že jsem vůbec netušila, že to chodí až takhle! Za prvé, velmi pěkně napsané a za druhé pro mne, dost šokující obsah!

Karma R^R^

0 0
možnosti

loginname_

28. 2. 2008 10:06
Když jsi tak blbá, žes to podepsala.....

........dobře ti tak ;-D Co ženský neudělaj pro slávu a peníze :-©

0 0
možnosti
JD

pedr64

28. 2. 2008 10:04
zrovna včera jsem v TV viděl záběry z nějaké přehlídky plave

a byly tam holky pěkně oplácanýR^

0 0
možnosti
JK

kubas_carreras

28. 2. 2008 9:56
.

Klobouk dolů, to jste s nimi pěkně vydrbala. A to nemyslím žertem. Je mi tolik, co Vám a před deseti lety jsem měl nabídku na modeling. Tehdy jsem tu vizitku pozoroval a představoval si peníze, auto a bůh ví co ještě. Pak jsem si představil přihřáté image, konec piva, basketu a odřených kolen a tím to pro mě skončilo.

Máte můj obdiv, že jste s tím sekla stejně definitivně, i když jste byla už o pěkný kus dál.

0 0
možnosti

crowley

28. 2. 2008 9:54
co dodta než...že....

Hustýý...8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik