Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

Oldis_rab

4. 1. 2009 10:14
bajecne odpozorovane

nemuzu si pomoct ale me to fantasticky toci a takove zeny si nepoustim do bytu, jsem zcela spokojen se zenou ktera ma v me koupelne veci kolem deseti, a nevyznava kult soupereni o nejkrasnejsi, nejupravenejsi slecnu ve spolecnosti, protoze to je jediny duvod proc ty zenske toho tolik maji, aby se libili ostatnim zenam a protoze spolu soutezi. Me ta moje ufascinovala prave tim jak malo ji staci a stejne je nadherna, neni tak kycovite upjata a fiflena.

0 0
možnosti
RP

r0p0

27. 11. 2008 17:05
Báječný článek ...

... výborně odpozorované :-), takže jsem se velmi příjemně pobavil. No jo, ženy jsou v tomto ohledu kouzelné a vzhledem k tomu, že jsem muž, který na ženách jejich pečlivost a parádivost upřímně obdivuje, setrvávám bez řečí na 10-15 věcech a místo na skleničku a olivy si vždycky nějak a pokud možno bez řečí, najdu ... R^

0 0
možnosti
AH

nyny.

27. 11. 2008 15:46
jste mne docela udivila

a diskutující taktéž, jsem žila v domění, že do koupelny patří mýdla a šampony, pasta na zuby a kartáček, všechny ostatní serepetičky pak do toaletky .Alespoň u nás v rodině to tak vždy bylo a je.A věřte, že na toaletní stolek manžel vznášet právo místa určo nebude (proč taky, mu stačí těch 10 cm v koupelně na vodu po holení, ne ? )hihi

0 0
možnosti
L

Lilith+

27. 11. 2008 14:50
Tak tohle je opravdu ze života...

karma R^;-D;-D;-D !

0 0
možnosti
LL

čokoláda

27. 11. 2008 12:19
kosmetický průmysl

kosmetický průmysl je nejúspěšnější manipulátor lidí na celém světě. 95 % všech těch věcí člověk vůbec nepotřebuje. dostatečný spánek, nehulení, nechlastání, zdravé jídlo, pohoda atd. 

no jo, ale to se pak člověk nemůže divit, že slečna vypadá na víc než je, když si ve svých patnácti začala barvit vlasy, patlat na sebe vrstvy make-upu a smrdět jako továrna na cigarety...

místo aby člověk se ptal po příčině svých problémů, tak jen jen oddáluje, že si na sobě vykydá chemikálie...

kam se poděl rozum??;-D

0 0
možnosti

Thorbear

27. 11. 2008 11:21
A to jsme ještě zapomněli

na mobilní inventář,skrytý v kabelce o obsahu vojenského batohu.Holky,holky,chápu že jedinou šancí pro některé je namalovat si na ksicht obličej,ale proč to tak od šesté třídy děláte naopak ?

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

27. 11. 2008 10:11
scéna z rodinného života

Dospělý syn: hernajs, to musí být na umyvadle tolik věcí? Třeba tři kondicionéry?

Matka: já mám jeden. A pak tady mám kartáček na zuby, pastu, deodorant, parfém, krém a krém a to je všechno.

Dospělá dcera: no jo, a kam si to mám všechno dát, když si to nemám kam dát? Tady není žádný místo! Já za to nemůžu, že toho musím mít tolik !

0 0
možnosti
KM

Viktorie01

27. 11. 2008 9:41
Nevznáší,

už ne.;-DPokud se volně dostane k holení, aniž by musel dávat bokem různý moje kelímky, tubičky a lahvičky, tak vpodstatě nemá důvod protestovat. žejo. ;-) (když se nebude moct dostat třeba k svýmu šamponu, tak si vezme můj, v tom problém zas až tak není)

0 0
možnosti
BB

miyu

27. 11. 2008 9:23
No jasnacka :)

Ale spis to zkousi jen tak ze setrvacnosti, myslim si ze v podstate rezignoval. Ovsem od te doby co moje kamaradka pracuje u firmy ktera distribuuje kosmetiku chanel (30% sleva!!!), tak se mi dokonce zdalo ze ma obcas slzy v ocich......

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik