Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marty119

11. 2. 2008 16:07
No a co ?

Teď jsem  dočetl a vlastně nevím, proč jste ten článek psala .... nemáte potomka a nehodláte třeba mít - no a co ? Třeba je to tak lepší ....

0 0
možnosti

Jana

11. 2. 2008 20:06
Re: No a co ?

Psala to proto, ze do ni  lidi rejpaji, ze jako musi mit  a chtit a tak... jestli je poradna zenska... A ona se citi jako  vyborna zenska , i bezdetna.  Ted uz to chpete ??

0 0
možnosti
C

cervotoc.prskavka

11. 2. 2008 14:34
Já nějak...

Já nějak nechápu proč místo na tepláky jste se mě pozvracela na na obrazovku.:-/

0 0
možnosti

Miloslav Šimek

11. 2. 2008 14:40
Re: Já nějak...

R^

0 0
možnosti

Atilius

11. 2. 2008 14:28
Absurdistan

Doporucuji prvnich pet minut filmu Idiocracy (Absurdistan) - dost presne vystihuje autorcinu situaci...

0 0
možnosti

echm

11. 2. 2008 14:14
-

"Nepodstoupila jsem předporodní klystýr, nástřih hráze a nesvíjela jsem se x hodin v porodních bolestech, abych na konci toho všeho vyrodila řvoucí tříkilový uzlíček, který by mě vzápětí naplnil pocitem neskonalého štěstí a nehynoucí lásky."

Radši si to dítě ani nepořizujte po tomhle výstupu. Btw hezký příspěvek 10.2. v 16:01 a následné reakce, to by byla škoda kdyby to čtenáři přehlédli :-) Hodně to vysvětluje, naschle

0 0
možnosti

Jana

11. 2. 2008 20:16
Re: -

A co jste tedy podstoupila ????

Napiste nam o tom. jinak si budu myslet, ze to byla trepanace lebky.

0 0
možnosti

Tom

11. 2. 2008 14:10
Vazena autorko, dobre delate

Lide s Vasimi netolerantnimi nazory a postoji by se skutecne mnozit nemeli. Zhorsovali by tim genofond nasi zeme.

Jinak na kezdy rodic je usmudlany poblity hlupak, ktery se nezmohl na nic jineho.

Preji Vam, abyste byla o spravnosti sve volby presvedcena i po zbytek veho zivota. Nekdy cloveku prinasi nejvetsi uspokojeni, ze nezil zbytecne a ze po nem zbude i neco uzitecneho pro pristi generace a zaroven generace, ketra to oceni. To je ale pro Vas asi prilis abstraktni pojem.

Tak alespon budte tolerantni a rodice s detmi ignorujte. Neni to tak tezke. Dokud jsem byl mlady a mel jine zajmy, take jsem je ignoroval a docela to slo. Pravda, puberta me presla drive nez v 29 a univerzitni vzdelani jsem v te dobe uz mel take ukoncene.

0 0
možnosti

Bla

11. 2. 2008 14:15
Re: Vazena autorko, dobre delate

no co já jsem pochopila, tak autorka rodiče neodsuzuje, ale respektuje a váží si jich. Naopak chce, aby ostatní respektovali její názor se (zatím) nemnožit.....

0 0
možnosti
MH

PISATEL

11. 2. 2008 13:57
Naděje

:-P vypadá to,že jsme četli zřejmě poslední článek paní Malé. Aspoň v to doufám.....

0 0
možnosti

jiri

11. 2. 2008 13:48
Jenom podotýkám...

... možná trochu mimo, ale představa, že finanční nebo bytová situace bude někdy vyřešená, je tak iluzorní, jako čekání na Godota... :-)))

0 0
možnosti
JN

Alena

11. 2. 2008 13:24
Užij si to...

"Nepodstoupila jsem předporodní klystýr, nástřih hráze a nesvíjela jsem se x hodin v porodních bolestech, abych na konci toho všeho vyrodila řvoucí tříkilový uzlíček, který by mě vzápětí naplnil pocitem neskonalého štěstí a nehynoucí lásky."......jako ty ostatní hloupé a blbé krávy.

Já ne. Já jsem šťastná a spokojená a proto se zde s vámi o ten nádherný pocit chci podělit.

0 0
možnosti

K

11. 2. 2008 12:50
chcete tolenci, tak buďte tolerantní

Nechtějte děti, toto právo vám nikdo nebere. Taky nemám děti a nemám potřebu to nikomu vysvětlovat a nikomu se za to omlouvat. Možná je to proto, že děti mám ráda, i když nemám vlastní. Ale co ten Váš odsuzující, ironický a téměř nenávistný tón k těm, kteří se rozhodli dítě mít. Tak se mi zdá, že Vy sama nejste se svou volbou úplně srovnaná.

0 0
možnosti

Jana

11. 2. 2008 20:32
Re: chcete tolenci, tak buďte tolerantní

 To byl moc hezky nazor.  Mozna, ze jste starsi a mate to v hlave uplne jasne. a uz na vas neni ten natlak.

Pisatelku omlouva neco , co ja si pamatuji ze sveho mladi, kdyz jsem nekde spitla, ze proste po detech moc  netouzim.. tak se do me  vsichni muzi , zeny  i starci oborili... ze budu litovat  a zacali vykladat o tom krasnem pocitu stesti.....nikdo nikdy  nezminoval, zeny , ktere umrely pri porodu, ktere ztloustly,  onemocnely... nikdo nemluvil o tezkych porodech... krecovych zila, postpartum depresi... o nastrihavani  , cisarskych rezech atd. To bylo tabu... dovolena byla jenom romantika. Bylo mi z toho na nic a kdyby tenkrat byl internet asi bych jim v odpoved napsala neco jako pisatelka a spis horsi a podrobnejsi a dodala orazky.

Presto s vami souhlasim. Jedine tolerance je cesta .

0 0
možnosti

Martin V

11. 2. 2008 12:28
Jste Malá rozená Petržílková?

Polovina dvojice spameru českého internetu?

Styl Vaseho uvodniho odstavce by tomu odpovídal. nevím v jakém prostředí žijete, ale vychovali sme s manzelkou zatim dve deti a nikdy sme nebehali po bytě v poblitém oblečení a ani v mém okolí nikoho podobného neznám. Možná Vás pozvracel Váš manžel, ale to sem radši netahejte a nevyvozujte z toho dalekosáhlé závěry, možná se mu taky občas z jeho "stylu podnikání" zvedá žaludek, jako těm co si o něm něco přečetli a zjitili.Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik