Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bitterman

12. 2. 2008 12:37
Souhlasím.

Přiznávám, že jsem si prolétl článek jen tak zběžně, ale z toho, co jsem měl možnost vstřebat, tak s vámi plně souhlasím, Bude to tak opravdu lepší. Akorát nechápu, proč nás zde s tímto "osobním" problémem seznamujete. Pěkný den.

0 0
možnosti

Vlaďka

12. 2. 2008 11:05
řečičky

Nebudu se vdávat a mít děti jenom proto, že na to budu mít věk. To bych nemohla udělat sobě a už vůbec ne tomu dítěti. Jsem zodpovědná ženská, miluju děti, ráda s nima zablbnu, ale pak je taky ráda zpátky vrátím jejich rodičům. Mám práci, která mě baví, lidi kolem sebe a spoustu možností. A jestli budu mít dítě nebo ne, je čistě moje věc. Jaký si to člověk udělá, takový to má a každý svého štěstí strůjce

0 0
možnosti

Ali11

12. 2. 2008 12:10
Re: řečičky

však ano, Vlaďko. Tady se ale řeší PROČ nás s tím seznamuješ ? Proč máš pocit, že svoje rozhodnutí musíš nějak obhájit ? Pokud si jseš úplně jistá o správnosti svého rozhodnutí, tak na šťouravé dotazy okolí lze odpovědět jednoznačně, asertivně.Ale proč to vysvětluješ nám ? My, čtenáři, jsme přece na tebe nekladli nějaký nátlak-kdy už budeš mít děti.... A to, že matky popisuješ s velkým despektem jako chudáky ušmudlaný,vyvolalo zákonitě vlnu odporu, za kterou si můžeš sama.

0 0
možnosti
KJ

cybermiky

12. 2. 2008 10:00
pár přispivatelek tady

píše, že jim o nic nejde, že si najdou chlapa až budou chtít. Já jen dodávám "aby nebylo pozdě dámy, aby Vás ještě někdo vůbec chtěl" .;-)

0 0
možnosti

Gaston

12. 2. 2008 9:59
Je mi 29 a nemám dítě. No a co?!

No a nic!

0 0
možnosti
KJ

cybermiky

12. 2. 2008 10:01
Re: Je mi 29 a nemám dítě. No a co?!

všiml jsi si, jak to ta .... prožívá . Ona má snad pocit, že to někoho až tak zajímá.

0 0
možnosti

Karlička a mašličkou

12. 2. 2008 9:50
Ano,

je taky ženská a TEČKA. Zda plnohodnotná a nebo ne, pokud se svobodně rozhodne vymřít po přeslici, nechť si posoudí sama...

Bojím se okamžiku, kdy se takto plnohodnotně rozhodne nemít děti naprostá většina plnohodnotných ženských.... Za 60 let končíme.

Naprosto respektuji právo každého rozhodnout se, jak si představuje štěstí, s kým chce žít a zda bude mít dítě nebo ne.

Nehovořím o homosexuálech jako úchylech a neplnohodnotných, o párech kteří se dobrovolně rozhodli žít bez dětí jako o neplnododnotných nebo divných. Ano homosexuálové jsou lidé, a bezdětný holky jsou taky ženské. Tak jak rozumný člověk nikdy nehovoří o jejich neplnohodnosti, oni by se neměli vlamovat do otevřených dveří a na každém rohu vykřikovat jak jsou normální a plnohodnotní... 

Pokud se takhle plnohodnotní a normální (ve smyslu stát se NORMOU) staneme skoro všichni, nakonec to ani plnohodnotné ani normální nebude.

0 0
možnosti

Gaston

12. 2. 2008 10:02
Re: Ano,

R^

0 0
možnosti

Ilona Mat.

12. 2. 2008 9:06
Je to tak ...

Jo, souhlasim s tim co jsi napsala, ja jsem taky rocnik 1979 a na tridnim srazu jsme my vysokoskolačky s kariérou bez manžela vypadaly v ocich maminek, nebo nastavajicich maminek dost "divne". Taky obdivuji ty holky co maji 2 3 děti. K tomu se musí starat o manžela, protože si neuvaří ani čaj. A vsechno to nejak stihaji. Pro me je to obdivuhodné. Já jsem štěstí na partnera, se kterým bych chtěla založit rodinu,  zatím neměla.  Tak se věnuju aspon práci. Jenže i tam od svého zaměstnavatele slyším poznámky, že ženská do 30 bez chlapa je divna. Proč si naše společnost myslí, že se o ženy bezpodmínečně musí starat chlap?

Takže je mi 29 a nemám dítě a chlapa. No a co?!

0 0
možnosti

Merlin

12. 2. 2008 9:39
Re: Je to tak ...

No a nic...Všichni mámě nějaký handicap. Jenom ne každý cítí potřebu vytroubit to do světa.:-)

0 0
možnosti

Miloslav Šimek

12. 2. 2008 8:43
Pozor diskutující JANA : JE ve skutečnocti MALÁ ...

Ale fuj, to jsou praktiky ...

0 0
možnosti

Alena

12. 2. 2008 8:30
Fandím vám

Vladano, mě se sice nikdo neptá, kdy si konečně najdu životního partnera a pořídím si dítě (rodina na to nemá nárok, mamka mě měla v 33, sestřenice porodila první dítě v 34 a bratrancova manželka v podobném věku a teď, ještě starší čeká 3. dítě, sestřenici navíc doktorka řekla, že když ty děti jdou cca 35, tak je to stále ještě v pořádku), ale rozumím, co tím chcete říci. Máte právo se rozhodnout kdy a zda děti budete mít. A nikdo vám nemá právo to vyčítat.

V podstatě znám ze svého nejbližšího okolí (spolužačky z VŠ a gymnázia) jen cca 4 holky, které už děti mají. Většina z nás totiž nechtěla otěhotnět na škole a po škole to pár let pracovat chce.Ne každá má "štěstí". jako jedna moje spolužačka z gymnázia, která si mohla nechat dítě, které porodila těsně po maturitě a krátce na to druhé, protože má velice, velice dobře vydělávajícího manžela.

0 0
možnosti
PH

kostej_

12. 2. 2008 12:06
Re: vladano, nedejte se, fandime vasemu podnikani

A pak ze bezdetnost neni ukazatelem moralnich "kvalit"... :-)

0 0
možnosti

Lenka

12. 2. 2008 6:50
Vladano nedejte se

Ano, měla jsem děti ve 20-ti, já hloupý zfanatizovaný cvok, ale moje děti jsou dnes už dospělé a já stále mladá a nějak si nedovedu představit, že bych ve svých 60-ti letech měla doma puberťáka. Tak přeju pevný nervy a hodně spokojenosti sama se sebou, ať Vám vydrží.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik