Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

13. 2. 2008 23:57
Zvlastni...??

Prijde mi hodne zvlastni, ze zeny, (a to bez rozdil) ktere uz deti maji jsou podle tohoto clanku brany jako tvorove, kteri nedokazi pochopit ty, ktere deti jeste nemaji nebo nebudou mit vubec...je to dost zcestna predstava a pokud je o tom autorka skutecne presvedcena, je mi ji lito...

0 0
možnosti

Honza Fiala

15. 2. 2008 13:47
Re: Zvlastni...??

S Martinem naprosto souhlasim. Autorka projevila stejnou averzi vůči maminkám obecně jako její spolužačky s dětmi vůči ní. Nezbývá než autorku i skupinu jejích spolužaček politovat. Normálnímu člověku je zcela volné zda-li již někdo cizí měl děti, bude mít děti nebo nikdy děti mít nebude.

Nadhled nad zde dost s despektem popisovanou denní problematikou "údržby" dětí autorce přinese skutečně až vlastní mateřství.

H

0 0
možnosti

Petra

13. 2. 2008 11:24
Vo co gou?

Nikdy by mě nenapadlo se dívat s nepochopením na mé starší čtyřicetileté kamarádky, které z různých důvodů děti nemají. Ale pakliže by na mě nějaká vyrukovala s takovouto potřebou obhajoby, tak bych si klepala na čelo. Vo co jako gou? Je to normální anebo je potřeba toto obhajovat? Myslím, že kdo je v pohodě, nemá potřebu :-© takové blogy. Kdo má holt nějaký ten mindráček, tak rychle přispěchá se sprchou argumentů, proč děti nemá. Rv

0 0
možnosti

telcontar

19. 2. 2008 11:45
Re: Vo co gou?

No, Ty to, Petro, možná neděláš, ale poté, co jsem se krátce účastnil diskuze pod tímto článkem: http://ona.idnes.cz/ze-mam-porodit-a-vychovat-deti-ne-dekuji-fcs-/ona_vztahy.asp?c=A080201_121909_ona_vztahy_jup zůstávám trvale zděšen ze středověkých názorů (žena bez dětí=sobec, žena bez dětí=člověk bez smyslu života) ze kterých prýštilo nejen nepochopení, ale přímo neuvěřitelná nenávist, a, kupodivu, hlavně ze strany mužů. Tak si myslím, že jestli bezdětné ženy cítí kolem sebe takovouto nevraživost, tak to prostě nemají lehké.

0 0
možnosti

petr_chytil_metr2

13. 2. 2008 10:17
vzájemné osočování

Mám starší kamarádku a ta děti nemá, i když by je ve svém věku mít už dávno mohla. Říká, že vlastní děti neplánuje, ale přitom je má ráda. Přestože mě na ní připadá divné, že děti ještě nechce a nemá (na to mám plné právo, přeci jen je normálnější děti mít než nemít), nijak jí to nedávám na jevo a mám ji rád (jako kamarádku). Ani by mě nenapadlo jí kvůli tomu osočovat. A naopak.

Jediný problém v celé této "kauze" vidím ve vzájemné netoleranci obou stran. O nic jiného nejde. Ať ti, co děti nechtějí, je nemají, protože by z toho nevzešlo nic dobrého. Vy s dětmi je nechte na pokoji - je to naprosto jejich věc, ať už mají důvod jakýkoliv. A naopak, vy bezdětní, ani nezkoušejte znevažovat rodičovství (podobně přiblblými větami jako v úvodu tohoto blogu), nebo se se zlou potážete!!!

0 0
možnosti

Petr

13. 2. 2008 9:41
škoda že nejde dát karmu -

0 0
možnosti
MK

marwin

13. 2. 2008 9:34
o co jde

Mám pocit že tady dost dobře nedošlo k pochopení toho co měla autorka na mysli. Jde  tu v prvé řadě o stereotip. Tím sterotipem je fakt že žena prostě musí mít dítě a jinak se na ní bude majorita dívat jako na podivnou nešťastnou osobu. Nemluví se tu ale o mužích. A chápu autorku i v tom, že ji už nebaví reagovat na z jedné strany souccitné a z druhé pohrdavé dotazy a připomínky hloupých lidí. Hloupých tzv. zasloužilých mamin a otců, kteří se vyžívají v tom jak někomu radit jak žít a prožít svůj život. Je jasné že žena má něco čemu se lidově říká biologické hodiny a že těhotenství v pozdějších letech nese jistá zdravotní rizika. Jenže je to čistě její věc. Mě také nebaví poslouchat dotazy kdy do toho praštím a idiotské připomínky typu že si chci jen užívat zatímco národ vymírá atd. V takovém případě platí rčení na hrubý pytel hrubá záplata. Člověk není jen továrna na plození dětí a jeho kvality se mezi inteligentními a rozumnými lidmi měří nejen podle počtu potomků.

0 0
možnosti

Lara

13. 2. 2008 9:44
Re: o co jde

R^

0 0
možnosti

Radek

13. 2. 2008 9:22
No a nic....

taky by se ten článek mohl jmenovat "Jsem frigidní... no a co" Nebo třeba "jsem lesba, no a co", to také asi nebudeš mít dítě...

0 0
možnosti
MK

marwin

13. 2. 2008 9:36
Re: No a nic....

No a vaše připomínka by se mohla jmenovat. Jsem blbec a nestydím se za to - což je mimochodem jasné z té jedné řádky.

0 0
možnosti
MD

mikd

13. 2. 2008 7:53
jed a netolerance

za chvíli mi bude společnost diktovat kolik mám mít dětí...mám 2..není

to málo.??..porodnost klesá...produktivních lidí je míň...takoví ti

bojovníci za rození a plození v této diskuzi brzy budou řvát, že jsem

sobec a je potřeba rodit víc a víc a že jsem k tomu od přírody

předurčena.....tak aspoň 4 děti..a pohrozí mi osamělostí, nekvalitním životem a ošklivým stářím.....jděte do hájíčka, je to tu samý jed a netoleranceRv

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

13. 2. 2008 8:58
Re: jed a netolerance

To víš, že jo. Co s uřvaným dítětem, které tě bude mnoho let otravovat. A ty další povinnosti,. Společnost třeba drze diktuje je dát do základní školy. Co jí je do toho! Takové omezování svobody. Vykašli se na všechny a celý život se snaž mít co nejméně starostí a co nejvíce si užívat. Tak prožiješ život kvalitně a budeš mít nádherné stáří, protože budeš mít na co vzpomínat. Nenech se otrávit!

0 0
možnosti

theofil

13. 2. 2008 7:31
Nebüď tak blbá a zase to tak moc neřeš !!!

;-€

0 0
možnosti

stafeta zivota

13. 2. 2008 5:28
Sobec Mala, preji ji osamelost v domove duchodcu

1) Prvni lez je, ze bezdetnost je "soukroma vec": Rozhodne ne. Ani u cikanu (kde - bohuzel - je pravdepodobnost, ze potomci nebudou ekonomicky, kulturne ani jinak, prinosem spolecnosti) ani u zdravych, vzdelanych, zcestovalych, vyfitnesovanych zen, kdy misto prazdne po detech, ktere nikdy nemely se MUSI obsadit z dovozu a budme si jisti, ze lide ze Zapadu nap pristehovalectvim vymirani naseho kmene nenahradi. Takze nase deti budou PLATIT na penzi a narocnou zdravotni peci pro autorku clanku a ji podobne PLUS na asimilacni programy pro pristehovalce z vychodu a dalneho jihovtchodu.

2) Evoluce po statisice let PRIPAVILA dokonale lidska tela k PLOZENI, k predavani stafety ziivota. Byt tehotna a porodit NENI patologie. Mnozi placou nad vymrenim zvirat, sami pritom "UTNOU" svuj rodokmen, nepredaji stafetu zivota, ikdyz je NEPOCHYBNE ze vetsina predchozich generaci se mela VSESTRANNE hure ne lepe nez dnesni socialne slabsi. Hanba SOBCUM jejich osamelost ve stari jim preji: Sami se rozhodli.

0 0
možnosti

Lacrimosa

15. 2. 2008 11:11
Re: Sobec Mala, preji ji osamelost v domove duchodcu

někdy i mnohonásobné matky umírají samy a jsou osamělé, takže blbost na entou co píšete

0 0
možnosti
W

xzy

13. 2. 2008 0:01
Ted jsem si otevrel idnes a prehled diskusi

vsechny ostrovy, objevila se mi Bobosikova, je mi 29 a nemam dite no a co, a take nemuzete otehotnet? zkuste akupunkturu. Dobra kombinace.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik