Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak mi to pořádně udělej!

Byl pozdní večer první máj. Večerní máj byl lásky čas. Hrdliččin zval ku lásce hlas, kde borový zaváněl háj. Zapomeňte! Dneska nevrkají holubičky a k lásce leckdy nesvádí borový háj anebo večerní první máj. Nová doba, nová doba! Udelej-mi-to-tecka-com... UPOZORNĚNÍ: pouze pro čtenáře starší 18ti let a na vlastní nebezpečí!!!!!!!

Po dlouhé době jsem vyrazila na chat. Byl večer, měla jsem z odpoledne nějakou nedodělanou práci a řekla jsem si, že než si půjdu lehnout, prostě jí dodělám. „Oběhla“ jsem ty největší chaty a na jednom z nich jsem se usadila. A řekla jsem si, zkusím to, třeba s někým normálně hodím řeč. O životě, o práci, o tom, co kdo dělá a jak se kdo má. Prostě POKECAT.

Doba pokročila, největší koncentrace uživatelů byla v rubrice „sex a neřesti“ a „flirt a seznámení“. Vstoupila jsem do místnosti, pozdravila a jala se porozhlídnout se, jak to tam vypadá a co se vlastně děje. Z monitoru se kouřilo. A ze mě po chvíli taky.

uživatelX1: „hledám roštěnku z okolí Chomutovska na sobotní reálek. Já 33 dobře vyvinutej, svalnatej a dlouho vydržim“

uživatelkaX1: „kdo mi to udělá? Mám to ráda do obou dírek. Udělej mi to pořádně, až nebudu moct chodit, čekám na tebe ve svém útulném bytečku“

uživatelX2: „kluk z Prahy hledá holku z Prahy a okolí na orálek. Miluju, když ho máš v puse, čekám na tebe dnes večer“

uživatelX3: „je mi 14, jsem panic a chtěl bych nebejt. Najde se prcinka, co mi ukáže, jak vypadá sex?“

uživatelX4: „vylížu tě do sucha“ (a to jde? Pozn. autora)

uživatelkaX2: „dvě nadržený číči hledaj pořádný samečky, co jim to udělaj, dáme trojku?“

Veřejná debata mezi uživateli pokračovala. Tiše jsem sledovala a po pěti minutách jsem si řekla, že si radši naliju pivo, dodělám práci a půjdu spát. Kvík kvík, někdo mi zašeptal.

On: „ahoj, pokecáme?“

Já (v duchu si říkám, hurá, někdo normální)a odpovídám: „není problém, ráda hodím řeč“

on: „co tu děláš takhle večer?“

já: „mám ještě nějakou práci a chtěla jsem pokecat s někým rozumným“

on: „odkud jsi?“

já: „Praha a ty?“

on: „Třebíč, znáš to tam?“

já: „ne, nikdy jsem tam nebyla.“

on: „jsi vdaná, zadaná nebo volná?“

já: „je to důležitý pro pokec? Myslím, že ne, ale pokud tě to zajímá, jsem zadaná a vdaná.“

on: „to je škoda“

já: „proč?“

on: „no jsem ženatej a v manželství to v sexu neklape, a tak hledám milenku. Nabízíš taky sex v reálu ne jenom přes net?“

já: „cože? Myslíš, že po pár prohozených větách na netu bych někomu nabízela sex?“

on: „hm, to je taky pravda. Mám dvě malý děti. Jeden a tři roky. Sexuálně strádám“

já: „no a nenapadlo tě, že pokud je tvoje žena krátce po porodu a kojí mimčo, že má asi úplně jiné „starosti“ než uspokojovat 5x týdně manžela?“

on: „nenapadlo, proto prostě hledám milenku. Manželka má uspokojovat manžela“

já: „no v tom ti asi nepomůžu, chtěla jsem pokecat o životě, o normálních věcech“

on: „no, tak si to aspoň uděláme přes web kameru ne?“

Opustila jsem místnost.

Tak jsem se nad tím zamyslela. Kolik je tam 13ti a 14ti letých? Kolik chlapů v upocenejch trenkách si tam hraje na ženský? Kolik lidí si do profilu dá skutečně svou fotku? Kolik lidí si ve virtualitě hraje na někoho, kým by v realitě chtěli být a nemají na to? Kolik lidí si tam léčí mindráky a komplexy? Kolik je tam lidí, kteří nejsou schopni se seznámit v realitě a zkoušejí to tedy přes „dráty“? Kolik z nich myslí vážně to, co nabízí? Nebo si jenom „honí“ ego (či něco jiného) virtuálně? Ženatý hledá milenku, roztomilá roštěnka hledá někoho, kdo jí to pořádně udělá. Svalnatej jinoch z Chomutovska hledá holčinu, která ráda orálek a análek. Dvě roštěnky hledají vyvinutýho samečka na trojčičku. Zralá čtyřicítka hledá zajíčka, co vydrží celou noc. A neustále někdo nabízí pohled na masturbaci na webce, sex přes skype nebo ICQ.

Uvědomila jsem si, že bych něčeho podobného nebyla schopna. Realizovat to? Probůh, mám problém s tím, jenom si to představit. Co bych dotyčnému říkala? Mám na sobě hedvábné prádélko a pomalu si sunu ruku pod krajkové kalhotky? O, jak jsem vzrušená? A přitom bych u monitoru seděla v bavlněným tričku s medvídkama, rozcuchaná s nedopitým pivem a připravená každou chvíli jít spát? Anebo si někoho sehnat na reálek? Na chatu se s někým domluvit, že se sejdeme za účelem análku či orálku a pěkně si to v reálu uděláme a budeme oba spokojení a půjdeme pěkně zase domů do reality? Ne, děkuji.

Pro úspěšnou realizaci sexuálního kontaktu potřebuji něco poněkud jiného. Pozitivní emoce, lásku a náklonnost k partnerovi, pocit společného sdílení něčeho vysoce intimního.

Přemýšlela jsem, kam se ztratilo rafinované svádění, dvoření se, kultivované flirtování a normální seznamování se. Dovedu si představit, že se s někým seznámím na chatu, že s ním zajdu na kafčo nebo na večeři. Že najdu kamaráda nebo kamarádku. Dovedu si představit, že se na chatu seznámí dva lidi, kteří si v reálu sednou a třeba spolu začnou jednou chodit a třeba jim to i vydrží. Ale nedovedu si představit, že někdo někomu napíše, že by si dal pořádnej brutální sexík, druhý mu odpoví, že on taky, seberou se, sejdou se, udělají si to a jdou si každej po svým. To mi hlava nebere. Vám jo?

Autor: Vladana Petržilková | pondělí 3.3.2008 9:26 | karma článku: 38,07 | přečteno: 19163x
  • Další články autora

Vladana Petržilková

Ta naše ústava česká!

Včera jsem napsala blog, ve kterém jsem se tak trochu zmínila i o svém názoru na výklad pravomocí prezidenta ze strany naší současné hlavy státu. Nechci se v tomto blogu zabývat tím, jaká je či není naše nově zvolená hlava státu, na to si každý udělá názor sám, spíš bych se ráda věnovala problému, který se v souvislosti s konáním pana prezidenta vyskytl, a to je výklad ústavy. Naší platné a účinné Ústavy České republiky, tedy ústavního zákona č. 1/1993 Sb.

1.8.2013 v 9:12 | Karma: 11,44 | Přečteno: 681x | Diskuse| Ostatní

Vladana Petržilková

Chcete si koupit motorku?

Nová doba, nová doba, host vyhazuje vrchního! Dalo by se napsat. No, že nastala nová doba, o tom asi dost dobře nelze pochybovat. Více či méně jsem se chtěla vyhnout politicky motivovaným blogům, ale to, o čem budu psát zvedlo ze židle i mě. A prostě mi to nedalo. Nejsem politicky naprosto negramotná, to ne, aktuální vývoj i události sleduji, vytvářím si na ně svůj názor, volit chodím, politicky aktivní v tom směru, že bych byla členem politické strany či uskupení ale nejsem. Nicméně to, co se děje posledních pár měsíců mě moc klidnou už nenechává.

31.7.2013 v 8:28 | Karma: 21,68 | Přečteno: 1260x | Diskuse| Ostatní

Vladana Petržilková

Vikingové

Hle zde já zřím svého otce. Hle zde já zřím svou matku, své bratry, své sestry. Hle zde já zřím zástupy svého lidu k samému počátku. Volají mě, vyzývají mě, abych přijala místo mezi nimi a vstoupila do sálu Valhally, kde udatní žijí navěky. „Pocestuje s ním, tu už nikdy neuvidíš, je to starý způsob“. Kdo viděl jinak průměrný film „Vikingové“ neboli „The 13th Warrior“ s Antonio Banderasem v hlavní roli, pak si možná na tuto scénu vzpomíná. Někdo možná četl knížku s výmluvným názvem „Pojídači mrtvých“. Měla jsem možnost strávit nějaký čas ve středním Norsku. A musím se přiznat, že když jsem projížděla místní krajinou, nechala jsem pracovat fantazii a při pohledu na přírodu a krajinu v této oblasti se mi vybavily některé scény z výše uvedeného filmu. Pak jsem si vzpomněla, když jsem jako dítě cestovala s rodiči do Řecka, že jsem milovala chvíle, kdy mi moje máma vyprávěla o antické mytologii. Uvědomila jsem si, že o té skandinávské nevím vůbec nic. Jak jste na tom Vy?

30.7.2013 v 8:46 | Karma: 15,52 | Přečteno: 1424x | Diskuse| Ostatní

Vladana Petržilková

Ach ti Windsorové!

Tak můžeme v klidu spát. S nadsázkou napsáno. Jestli se něco zatím nestane, tak je to fakt, že by Windsoři vymřeli po meči. Oblíbení členové královské rodiny, vévodkyně Kate a její manžel, po svém otci Charlesovi další v následnictví na trůn, William, přivedli na svět dítě. Syna. Prince. Co by za to dal ve své době Jindřich VIII. Tudor. Proč že sem pletu Tudora? Že je to jiná doba? Že to nejde srovnávat? Myslím, že v něčem tak trošku ano. Ne na 100%, ale zastávám názor, že ano. A co? Co že to vlastně chci srovnávat a proč do narození dalšího windsorského následníka trůnu mužského pohlaví motám Jindřicha VIII. Tudora? Soukromí. Respektive jeho absence. Tak jestli máte chvilku času, tak si přečtěte následující blog.

29.7.2013 v 8:35 | Karma: 11,66 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní

Vladana Petržilková

Seriál – průvodce pacienta českým zdravotnictvím

V minulosti jsem napsala několik blogů, které se přímo či nepřímo dotýkaly zdravotnictví – ať již konkrétních nemocí, vyšetření, postupů nebo konkrétních příběhů. Blogy měly relativní úspěch. Přemýšlela jsem, zda se k tomu vrátit nebo ne a rozhodla jsem se, že ano. Respektive, že to zkusím. Nejde tu o karmu článků, ale o zcela něco jiného. Nejsem věřící, takže nemohu říci „Pán Bůh mi nenadělil“, tak se omezím na konstatování, že „sudičky mi do vínku moc pevné zdraví nedaly“, a tak jsem bohužel docela častým návštěvníkem ordinací na různých odděleních a různých pracovištích. Tak jsem dost zkušeností posbírala...........A setkávám se se spoustou věcí, se kterou by se dalo bojovat pouhou jednoduchou věcí – lepší informovaností pacientů a lepší komunikací mezi pacienty a personálem zařízení.

27.6.2013 v 8:23 | Karma: 10,08 | Přečteno: 541x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

OBRAZEM: Při stavbě metra prorazili sklep. Radost měli i archeologové

27. dubna 2024  19:06

9. května uplyne padesát let od zahájení provozu pražského metra. Na spuštění nevzpomínají jen...

Situace na frontě se zhoršuje, řekl šéf ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Sokoly povede dosavadní místostarosta Martin Chlumský, rozhodl výbor

27. dubna 2024  17:35

Do čela České obce sokolské (ČOS) zvolil výbor Sokola podle očekávání dosavadního prvního...

Triumf českých středoškoláků. Zvítězili v soutěži NASA s návrhem dálkové opravy družic

27. dubna 2024  17:21

Pětice českých středoškoláků uspěla ve finále prestižní mezinárodní soutěže Conrad Challenge v...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4620x

Seznam rubrik